måndag 4 april 2011

En bättre bild än den förra

2 kommentarer:

  1. Vad mycket härliga kort som har dykt upp här på bloggen efter helgen ;-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen superfint kort!!! Känner igen spetsen, har haft samma men tyvärr har den tagit slut hos mig! Jag måste fråga...Du har ju en massa härliga Vera-stämplar: du råkar inte även ha "Trädgårdskvinna" i din ägo? Det är i princip en damrumpa som står nedböjd å påtar i landet.

    http://shop.textalk.se/se/article.php?id=16419&art=5862085

    Jag vill verkligen ha den, men Stämpelkällan tar 25:- i frakt vilket jag tycker är på tok för mkt när stämpeln kostar 65:-
    Om du skulle ha den så vill jag jättegärna byta/köpa några uppstämplade ex!!! :-)
    Om du inte har den, så vill jag gärna sambeställa om du skulle klicka hem nåt från Stämpelkällan framöver! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera